داوود کاشی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا اعتبار کنونی تخصیص سالانه به این هیات را بسیار ناچیز اعلام کرد و افزود : در صورت تامین این مقدار اعتبار بسیاری از مشکلات فراروی این رشته ورزشی حل خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده و نگرفتن نتیجه مطلوب برای جذب حامی مالی در این رشته ورزشی، اظهارداشت : برای تحقق این هدف بسیار تأثیرگذار تلاش زیادی می‌شود که امید است نتیجه‌ای حاصل ‌شود.
رئیس هیات بوکس استان سمنان با بیان این که به علت نداشتن حامی مالی و اعتبار کافی برنامه‌های ورزشی برگزار نمی شود، اضافه کرد : با وجود مشکلات مالی تلاش می‌شود برنامه های ورزشی فدراسیون اجرا شود.
وی تامین این مقدار اعتبارات را از مسوولان امر خواستار شد و بیان داشت : برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس به میزبانی سمنان با داشتن اعتبارات موردنیاز به اعتلای این رشته ورزشی استان کمک می کند.
کاشی یاآور شد : این رشته ورزشی اکنون در شهرهای سمنان ، شاهرود، مهدیشهر، دامغان و گرمسار فعال است و محدودیتی برای جذب علاقمندان این رشته ورزشی وجود ندارد‌.
به گزارش ایرنا، بیش از 350 رشته بوکس در استان سمنان فعالیت دارند. استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.