به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : 13 آبان را باید قدر بدانیم و این روز مقدس پایه های نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش محکم کرد.
وی اظهارداشت: آمریکا ملعون بیش از 64 سال درصدد رخنه و تفرقه در کشور ایران است و باید آحاد جامعه از کودتای 28 مرداد تا برجام درس بگیرنند و به استکبار جهانی اعتماد نکنند.
وی خاطرنشان کرد : آمریکا ملعون در چند روز گذشته در مجامع بین المللی ایران اسلامی را تروریست خواند اما جهانیان جنایت های استکبار جهانی در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه هیچگاه فراموش نمی کنند.
امام جمعه سمنان در بخش دیگری با اشاره برگزاری آیین اربعین حسینی ادامه داد: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای خودسازی است و زائران در این روزها معنویت را در جامعه به ارمغان آوردند.
شاهچراغی تصریح کرد : اربعین حسینی فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر مردم ولایی ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان دهند.
وی اضافه کرد : ایران اسلامی با همکاری کشور دوست و برادر عراق به خوبی امنیت زائران اربعین حسینی را مهیا کرد و مردم ولایی با سلامت و صلابت در این پیاده روی معنوی حاضر شدند.
شاهچراغی اضافه کرد : باید مسوولان به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه بیشتر و بهتر رسیدگی کنند و باید دختران پاکدامن ایران اسلامی را با ارشاد و نصایح اسلامی به تقوا دعوت کرد.
امام جمعه سمنان تصریح کرد : با خودباوری و اتحاد می توان ریشه فساد اقتصادی را در جامعه بخشکانیم و باید تقوا و معنویت در دستگاه های اداری کشور برای جلوگیری از اختلاس ها و بیت المال خوری حاکم شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.