به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور با حضور 106 کشتی‌گیر در قالب 13 تیم از 13 استان کشور به مدت 2 روز در دامغان، در رشته آزاد در قالب 10 وزن برگزار شد.
در بازی نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جوانان، تیم کشتی استان قزوین با نتیجه 10 بر صفر کرمان را شکست داد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد، در رده بندی این مسابقات نیز تیم کشتی سمنان موفق شد با نتیجه 6 بر 4 استان بوشهر را پشت سر گذاشته و مقام سوم کشور را کسب کند که با وجود درخشش کشتی گیران، استان سمنان از راهیابی به گروه ب بازماند.
تیم های خراسان شمالی، قم، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، یزد و هرمزگان به ترتیب مقام های پنجم تا دهم را کسب کردند.
در مجموع بیش از 170 نفر در این مسابقات به عنوان کشتی گیر و مربی حضور داشتند که 106 نفر کشتی گیر، 45 نفر مربی و سرپرست و تعداد 20 داور بودند، نفرات برگزیده این دوره از مسابقات با نظر فدراسیون کشتی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و 2 تیم برتر گروه ج نیز به گروه ب صعود می کنند .
در این دوره از مسابقات 13 تیم از استان های بوشهر، خراسان جنوبی و شمالی، کیش، سیستان و بلوچستان، یزد، قزوین، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان و قم حضور داشتند.
در دورمقدماتی استان های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد از دور مسابقات کنار رفتند و تیم کیش مقام یازدهم را کسب کرد و در ادامه، رقابت بین 10 تیم در عصر روز اول و روز دوم پیگیری شد.
دو کشتی گیر از شهرستان دامغان در تیم استان سمنان حضور داشتند، استان سمنان بیش از هزار و 200 کشتی گیر سازمان یافته دارد.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.