به گزارش ایرنا، سیدمحمد موسوی زاده روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح همزمان 104 طرح حوزه توزیع برق در سالن ورزش و مدیریت بحران سمنان به خبرنگاران افزود: 10 طرح در زمینه بهسازی و تامین روشنایی معابر با صرف یک میلیارد و 996 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی با بیان این که 50 طرح با سه میلیارد و 697 میلیون تومان اعتبار در زمینه توسعه و بهینه سازی 123 هزار و 123 متر شبکه و تاسیسات توزیع برق به منظور ظرفیت سازی برای مشترکان جدید در هفته دولت به بهره برداری رسید، گفت: 12 طرح با صرف هزینه 604 میلیون تومان در زمینه 240 هزار و 44 شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، این هفته در استان سمنان در حال افتتاح است.
موسوی زاده ادامه داد : 31 طرح با هزینه اعتبار2 میلیارد و 358 میلیون تومان در بخش تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوایی و یک طرح با هزینه اعتبار 228 میلیون تومان در زمینه نصب 129 کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه در استان سمنان در هفته گرامیداشت دولت به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح های شبکه های توزیع به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی، تقلیل نرخ انرژی تامین نشده، کاهش متوسط زمان خاموشی مشترکان، تامین برق مستمر مشترکان به ویژه مشترکین صنعتی به منظور افزایش و ارتقا تولیدات داخلی، سرعت دهی در اجرای طرح ها و بهبود بهره ورزی از جمله اهداف بهره برداری این طرح ها است.
در این آیین ها محمدرضا خباز استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان و شهرستان سمنان حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در استان سمنان در حال افتتاح است.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش **انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.