به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نمازعید فطر شاهرود در مصلای نیمه تمام پیامبر اعظم (ص) این شهر، افزود : برخی در روز قدس امسال برعلیه یکی از مسئولان عالی رتبه ایران اسلامی شعارهایی دادند که به نفع کشور نیست .
خطیب نماز عید فطر شاهرود افزود: از سوی دیگر ، کسانی هم دوست دارند که این اتفاق را به شکل های گوناگون بزرگ نمایی کنند که این امر هم شایسته نیست.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه انقلابیون باید بیش از پیش مراقب مسایل تفرقه افکن باشند، تاکید کرد: مردم و گروه های سیاسی کشور باید با وحدت و انسجام بیشتر مسایل را به پیش ببرند و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کنند.
وی با بیان اینکه در کشور مسایل زیادی برای پیگیری و حل و فصل وجود دارد،ادامه داد: توسعه ،پیشرفت و آبادانی کشور امروز باید بیش از گذشته مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
امینی با بیان این که ماه مبارک رمضان برکت های معنوی زیادی برای روزه داران داشت، از همگان خواست این معنویت را در طول سال حفظ کنند.
وی از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا ،بر پایی آیین های اعتکاف و به ویژه اعتکاف دانش آموزی ، برپایی موکب های اربعین و ماه های محرم و صفر در شهرهای کربلا و نجف توسط مردم شاهرود و برگزاری اعیاد شعبانیه تقدیر کرد.
عملیات اجرایی مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) شاهرود ، آذر ماه سال 86 با حضور رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور آغاز شد.
زیر بنای این مصلی ‪ ۱۰‬هزار متر مربع در 2 طبقه است و اعتبار اولیه آن حدود ‪ ۹‬میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال بوده است.
تکمیل این مصلا که اکنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، نیازمند کمک های مردم و خیران است .
7358/6167 خبرنگار : سرو ش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.