سید محمدرضا هاشمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج صندوق دریافت رای در محل مصلای نماز جمعه استقرار یافتند که از این تعداد، سه صندوق به آقایان و 2 صندوق به بانوان اختصاص داشت .
وی با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود به صورت تمام مکانیزه، بیان کرد: برگزاری آزمایشی انتخابات تمام مکانیزه در شهر شاهرود سبب آسان شدن فرایند انتخابات و آموزش بیشتر کاربران و آشنایی مردم است.
فرماندار شاهرود یادآور شد: مانور آزمایشی رای گیری تمام الکترونیک از 9 تا 26 اردیبهشت ماه در شاهرود برگزار می شود.
هاشمی افزود: چادرهایی در پنج نقطه از شهر برپا شده و در 2 نوبت صبح و عصر آموزش های لازم به مردم داده می شود.
وی با بیان اینکه 127 صندوق الکترونیکی اخذ رای برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای شهر شاهرود آماده شده است، اضافه کرد: تمام زیرساخت های مورد نیاز برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهر شاهرود فراهم شده است.
از مجموع 748 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ، هفت تن انصراف داده و سه تن نیز رد صلاحیت شده اند.
کهنسال ترین داوطلب با 87 سال سن از روستای گرماب بیارجمند و جوان ترین آنها هم 25 ساله و اهل روستای حسین آباد ساغری بخش مرکزی است.
از 225 شعبه رای گیری پیش بینی شده برای شهرستان شاهرود ،127 شعبه در شهر شاهرود،25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه هم در بخش بیارجمند رای مردم را جمع خواهند کرد.
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ، 275 تن به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان در می آیند.
از این تعداد ،32 تن عضو شورای اسلامی پنج شهر تابعه می شوند.
7359/7358/6167 خبرنگار : مهسا شانیان ** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.