به گزارش ایرنا، تشکیل ستادهای انتخاباتی در استان ها، اظهار نظرهای مختلف در مورد مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، نقدهای طرفداران 6 نامزد ریاست جمهوری و بیان عملکرد آنان که در برخی موارد با تصاویر و فیلم همراه بود، در صدر رویدادهای شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
** اخبا ر محلی در فضای مجازی استان سمنان
- 14 دانش آموز بر اثر واژگونی مینی بوس سرویس مدرسه در دامغان مصدوم شدند، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان علت این سانحه را مینی بوس با خودرو سواری در میدان زینبیه دامغان در ساعت 7 و 35 دقیقه یکشنبه دهم اردیبهشت 96 به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده خودرو سواری اعلام کرد.
- کشف 26 سرقت در 24 ساعت گذشته در استان سمنان که از این آمار 14 مورد مربوط به سرقت اماکن خصوصی، پنج مورد سرقت از داخل خودرو، 2 مورد کشروی ، 2 مورد کیف قاپی و 2 مورد سرقت موتورسیکلت و دوچرخه بود.
- دومین جشن گلریزان کمیته امداد شهرستان سمنان در ورزشخانه شهدای بستان با حضور محمد رضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.
** اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
- اخباری از ترور مدیر گروه جم تی وی در ترکیه که شبکه خبری العالم به نقل از منابع خبری گزارش داد.
- نشت بنزین از پمپ بنزینی در خیابان شریعتی باعث روان شدن بنزین در جوی آب در طول حدود 200 متر شده بود که با حریقی در خیابان شریعتی همراه بود، پلیس به سرعت در خیابان‌های ملک و خیابان پلیس محدودیت موقت تردد ایجاد کرد.
6103/7344 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.