حسن ارگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، تحقق شعار سال را نیازمند تکیه بر دانش، توان و تولیدات داخلی دانست و افزود: کیفیت و تنوع در محصولات تولیدی توجه به اصل درون‌زایی رویکرد اقتصاد مقاومتی است و اگر در تولید کالاهای ایرانی به حقوق مصرف کنندگان توجه شود، رونق اقتصادی در کشور دوچندان می شود.
وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه در اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی نقش دارند و رسالت تولیدکنندگان داخلی برای اجرای اقتصاد مقاومتی حرکت در مسیر کیفیت بخشی به تولیدات برای عمل به منویات رهبری است که تولیدکنندگان با اخلاق‌مداری و انصاف در این مسیر گام خواهند برداشت.
ارگی تصریح کرد: استفاده تولیدکنندگان از مواد اولیه با کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان در دین مبین اسلام تاکید شده و اگر این رویکردها رعایت شود، می توان زمینه اشتغال پایدار در ایران اسلامی را فراهم کرد.
فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه امروز به روز شدن در جریان تولید محصولات نه‌تنها در کشور بلکه درجهان حرف اول را می‌زند، گفت: با استفاده از سامانه های نوین و نیروی انسانی خلاق می توان در افزایش اشتغال و تولید در کشور گام برداشت.
ارگی اضافه کرد: امروز بازاریابی درعرصه ارائه و معرفی محصولات و صنایع تولیدی یک علم، تخصص و هنر در جهان محسوب می‌شود که برای تولیدات داخلی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: کیفیت و تنوع در محصولات مبحث درون‌زا بودن اقتصاد را از مبانی اقتصاد مقاومتی تقویت می‌کند و تمام واحدهای صنعتی با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: ارایه تسهیلات رونق تولید از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال پایدار در کشور بوده است و باید با برنامه ریزی منسجم و این بار با تلاش صاحبان واحد صنعتی و اجرای دقیق اصول اقتصاد مقاومتی در کاهش نرخ بیکاری در کشور گام برداشت.
در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف بهره گیری از توان بخش خصوصی برای پیشبرد اقتصاد، در استان سمنان بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های مختلف با فعالان بخش خصوصی قرارداد منعقد شد و بیش از 440 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.