به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در شورای اداری استان سمنان اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید در رقابت‌ها اخلاق را رعایت کنند و در نشست‌ها تبلیغاتی از توهین و همچنین تخریب بپرهیزند.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده زمینه لازم فراهم شود تصریح کرد: مردم مانند همیشه با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

زمینه اشتغال بیشتر در کشور و استان سمنان فراهم شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه مسئولان وظیفه دارند برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند و زمینه تولید و اشتغال بیشتر و همچنین رونق اقتصادی را در کشور فراهم کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: سال گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شد ولی ضرورت دارد در این راستا اقدامات بیشتری انجام شود و با رونق تولید در کشور زمینه ایجاد اشتغال در کشور فراهم‌شده و معضل بیکاری مرتفع شود.

وی با اشاره به‌ضرورت همکاری و همراهی مسئولان و مدیران برای تحقق شعار سال تصریح کرد: همه مسئولان موظف هستند برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور تلاش لازم را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تاکنون در استان سمنان اقدامات مناسبی درزمینهٔ اشتغال انجام‌شده است افزود: استان سمنان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعددی در بخش‌ها مختلف است که می‌توان با بهره‌گیری درست از این امکانات زمینه لازم برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان را فراهم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605414
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.