سردار روح الامین قاسمی روز جمعه با اشاره به شرایط جوی متفاوت کشور خاطرنشان کرد: این هفته بیشتر راه های مواصلاتی استان به ویژه در ارتفاعات شاهد بارش برف و باران است که این بارش ها، لغزندگی سطح جاده ها را در پی خواهد داشت.
این مقام ارشد پلیس با ذکر این درخواست که، مسافران نوروزی در بازگشت از سفرها شتاب نکنند، گفت: مسافران نوروزی با برنامه ریزی زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند.
قاسمی خاطر نشان کرد: بیشترین عارضه در محورهای کفی و کویری، خستگی و خواب آلودگی است و رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان را دارند در توقف گاه های بین راهی استراحت کرده و پس رفع خستگی به رانندگی بپردازند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بخش عمده ای از تصادفات مربوط به خستگی و خواب آلودگی است ، تصریح کرد: راننده ها تحت هیچ عنوان، خستگی و خواب آلودگی را با افزایش سرعت جبران نکنند.
وی با بیان این که، در ایام نوروزی راه های استان به دلیل تردد خودروهای مسافران نوروزی و همچنین خودروهای ترانزیتی پرحجم است، افزود: برای کاهش تصادف های جاده ای ، هماهنگی خوبی بین پلیس راه استان با سازمان های مختلف ایجاد شده است .
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس، سازمان های امدادی و بخش هایی که مسئولیت خدمات رسانی به مردم را دارند از ماه ها قبل برای این ایام برنامه ریزی کرده اند افزود: این حضور چشمگیر، فعال و هماهنگ می تواند نوید بخش سالی پر از نشاط برای همه هموطنان باشد.
سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای مواصلاتی استان سمنان تردد می کنند.
بر اساس آمار ، سالانه به طور میانگین بیش از 9 میلیون تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور جابجا و بیش از سه میلیون تن کالا از نقاط مختلف کشور وارد استان می شود.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: انتشار دهنده: محسن شاکری
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.