محمود یحیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ماموریت ها در 410 پایگاه های شهری و 399پایگاه های جاده ای انجام شد که 250 عملیات مربوط به سوانح جاده ای و 559 مورد مربوط به موارد مختلف غیر از سوانح جاده ای بود.
وی با بیان اینکه در این مدت 13 هزار و 175 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 12 هزار و 299 نفر خدمات سرپایی دریافت کردند و 879 نفر بستری شدند.
وی یادآورشد: 378 مراجعه از سوی مسافران نوروزی در سه ایستگاه سلامت در آرادان، سرخه و دامغان در این مدت به ثبت رسیده است.
یحیایی بیان داشت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) و کوثر سمنان، معتمدی گرمسار، امام حسین (ع) آرادان، 15 خرداد مهدیشهر، و کلینیک های تخصصی دانشگاهای خدمات درمانی ویژه نوروز 96 را ارائه داده اند.
وی با اشاره به تصادف خودروی پراید روز سه شنبه یکم فرودین 96 در ساعت 11 و 43 دقیقه در شهرستان دامغان منجر به مجروح شدن پنج نفر شد، خاطرنشان کرد: در ساعت 18 و 59 دقیقه در کیلومتر 2 محور مهدیشهر به سمنان واژگونی یک دستگاه پراید منجر به مجروحیت پنج نفر شد.
وی بیان داشت: یک حادثه در روز دوشنبه 30 اسفند 95 در ساعت سه و 53 دقیقه در خط شمالی محور لاسجرد- گرمسار واژگونی یک دستگاه رانا منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن چهار نفر شد.
وی با اشاره به اینکه در همان روز واژگونی پراید در ساعت 2 و نیم صبح منجر به مجروحیت پنج نفر شد، بیان داشت: در کیلومتر 28 محور دامغان به شاهرود واژگونی پراید منجر به مجروح شدن هفت نفر شد.
مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توصیه به مسافران برای به همراه داشتن داروهای مورد نیاز بیماران قلبی و تنفسی، گفت: همراهان و مسافران درمورد این داروها به مواردی مانند شرایط نگهداری، تاریخ انقضای دارو و تهیه نسخه پیش از سفر توجه کنند.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد.
7344/6103 خبرنگار : امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.