محمد مهدی اصغری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است، و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به محرومان و نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اطعام نیازمندان به صورت جمعی انجام می‌شد،تصریح کرد : امسال به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این غذا به در منازل ارسال می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی در سطح شهرستان آغازشده، و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی پیش از افطار بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد : تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان میامی توزیع می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی میامی اظهار داشت: خیران و حامیان با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرداخت آسان با کد دستوری #۰۲۳۵*۸۸۷۷* به‌ صورت مستقیم می‌توانند وجوه خود را  برای کمک به  نیازهای محرومان شهرستان واریز کنند و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۳۳۲۶۲۳۲۲۷ حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، نسبت به واریز کمک  اقدام کنند.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

۲ هزار و ۷۸۱ خانوار با جمعیت ۵۶۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.