به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان بعدازظهر شنبه در بازدید از شهرک بازیافت مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در روستاهای استان سمنان اظهار داشت: ۱۳۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.

وی بابیان اینکه ۱۴۲ هزار نفر در روستاهای استان سمنان سکونت دارند، افزود: در ورودی تمامی روستاهای استان سمنان طرح غربالگری و پایش سلامت در حال انجام است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه تمامی اهالی مناطق روستایی در طرح غربالگری و پایش سلامت رصد و ارزیابی شدند، یادآور شد: پایش سلامت اهالی روستاهای استان در هفته‌های گذشته، با همکاری اداره کل دفتر امور روستایی استانداری، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، هلال‌احمر و پایگاه‌های بسیج انجام شد.

منوچهر فخری نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرک بازیافت در جنوب شهر سمنان واقع‌شده است، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری بنگاه‌های ضایعاتی از ورودی و خروجی شهر سمنان بوده است.

وی بابیان اینکه طرح دیوارکشی این شهرک در ۲۰ هکتار زمین و هشت هزار متر بلوار کشی انجام‌شده است، اضافه کرد: این شهرک دارای تأسیسات آب و برق و دارای باسکول ۵۰ تُنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۵۲ انبار ضایعاتی سال‌های گذشته در جاده نظامی سمنان مشغول به فعالیت بودند، بیان کرد: اکنون در شهرک بازیافت شهرداری سمنان این انبارها ساماندهی شدند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1404809
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.