بهروز اسودی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: نظارت‌ها بر روند عرضه تخم مرغ در بازار و نیز میزان تقاضای شهروندان نسبت به این قلم غذایی در استان باید افزایش یابد.

وی بیان کرد: همکاری پلیس راه و دامپزشکی برای کنترل و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه تخم‌مرغ ضرورت دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: کمبود کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار هشت شهرستان استان سمنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب به منظور کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز در نظر گرفته شد.

اسودی، با اشاره به انعقاد قرارداد خرید میوه شب عید در هفته‌های آینده، تصریح کرد: پرتقال از مازندران و سیب از تهران به استان سمنان ارسال و قیمت‌گذاری این میوه‌ها قبل از توزیع انجام می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد: بازرسان این سازمان برای جلوگیری از احتکار کالا و افزایش قیمت اقلام غذایی در واپسین روزهای سال نظارت مستمر انجام می‌دهند.

قیمت کالاهایی همچون مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز و سفید و چگونگی تامین آن‌ها در شهرستان‌های استان سمنان در کارگروه تنظیم بازار این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.