حجت الاسلام سیدمحسن محمودی  شامگاه شنبه در مراسم جشن انقلاب در مسجد عابدینیه سمنان ابراز داشت: راهی که امام خمینی(ره) انتخاب کرد مبتنی بر حرکت دینی و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) بود که امروز بیش از هر تفکری رو به گستردگی است.

وی افزود: امروز بیانیه گام دوم انقلاب باید محور حرکت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد و کلیدواژه های ایام الله دهه فجر برگرفته از این بیانیه اعمال شود تا مخاطب اصلی این بیانیه که جوانان باشند بیشتر به آن جلب شود.  

وی ادامه داد: هرچه از انقلاب می گذرد، پایداری آن بیشتر می شود و اگر تا دیروز فقط مردم ایران در دنیا پرچم آمریکا  را آتش می زدند و شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند، حالا بسیاری از کشورها  آن را فریاد می زنند و این شعار تا کنار کاخ سفید پیش رفته است.

محمودی به بیان نگاه برخی روزنامه نگاران و سیاست مداران غربی از جمله «محمد حسنین هیکل»  و «هنری کیسینجر» درباره امام(ره) پرداخت و گفت:  هیکل روزنامه نگار، امام را دست خدا بر روی زمین و هدیه آسمانی برای خاکیان دانست و کیسینجر مشاور وقت رییس جمهور آمریکا از غیر قابل پیش بنی بودن تصمیمات سیاسی امام راحل که به هم ریختن محاسبات برنامه ریزی های سران غرب را بدنبال داشت گفته بود.   

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: اگر آمریکا در یک ترور حکومتی قاسم سلیمانی را به شهادت می رساند و با بی شرمی آن را اعلام می کند، سلیمانی کار خود را کرده بود و طبق تفکر امام خمینی(ره) جبهه مقاومت اسلام را در کشورهایی چون یمن، عراق، سوریه و لبنان بنیانگذاری و داعش را نیز از منطقه بیرون کرده بود.

وی تاکید  کرد: در آغاز گام دوم انقلاب در شرایطی که ارزش ها رو به کمرنگ شدن داشت، یک خون می توانست ارزش ها را یادآوری و تقویت کند و آن خون شهید سلیمانی بود که مقام معظم رهبری فرمود به روح آن شهید تعظیم خواهم کرد.

محمودی بیان داشت: در گام دوم انقلاب، خون شهید سلیمانی دودمان منافقین و نفوذی ها را از بین خواهد برد و آنها که در خواب بودند را بیدار خواهد کرد، راهپیمایی گسترده مردم عراق و تشییع ۲۵ میلیون نفری در ایران تنها بخشی از تاثیرهای این شهادت است که ادامه دار خواهد بود تا حکومت دینی امام خمینی(ره) عالم را تحت تاثیر خود قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.