حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری روز پنجشنه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان در دفتر امام جمعه  این شهر ابراز داشت: امسال با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از پیش دشمن‌شکن خواهد بود و این حضور مقدمه  حماسه‌آفرینی در انتخابات اسفند است.

وی ادامه داد: دنیای استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظاره گر شکوه حضور مردم  در راهپیمایی و انتخابات خواهند بود و شکوه حضور ملت بار دیگر دشمن را در هم می‌کوبد.

قندهاری خاطرنشان کرد: مردم فهیم با شکوه حضور خود در راهپیمایی و انتخابات پیش‌رو در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری دوباره بیعت می کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهند گذاشت.

وی بیان کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش قلب ملت ایران را به درد آورد و حضور باشکوه مردم در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، نشان از عمق محبوبیت این فرزند افتخارآفرین کشور است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جان‌کاه و جان‌سوز بود، اما ثمره خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی همبستگی و همدلی مردم را تحکیم بخشید و موجب تقویت جبهه مقاومت شد.

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.