علی رضاعلی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان در گفت و گو با ایرنا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: در شرایط کنونی با وجود مسایلی که ایجاد شده، نمی توانم پاسخ قاطعی برای کاندیدا شدن در دوره بعدی مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان سمنان دهم.

وی با اشاره به عملکرد هیات فوتبال استان سمنان، خاطرنشان کرد: امروز تهمت‌هایی به من وارد شد که باید به طور حتم به آن ها پاسخ دهم.

وی بیان کرد: در دیدارهای خانگی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در لیگ برتر به خاطر شعارها و توهین‌هایی که ممکن بود به من روا شود، حضور نیافتم، اما اکنون به خاطر دوست داشتن کار خود انصراف نمی‌دهم و به عنوان رییس هیات فوتبال استان سمنان به کار خود ادامه می‌دهم.

رییس هیات فوتبال استان سمنان یادآور شد: رسانه‌ها اگر کارشناسی صحبت کردند، پاسخ آن‌ها را می‌دهم و در غیر اینصورت شاید صد نفر بر علیه من صحبت کنند.

وی با بیان اینکه هر شخصی حق دفاع از خود را دارد، اظهار داشت: می‌توانم در مورد خیلی از کسانی که نسبت به من انتقاد دارند، مسایلی را بیان کنم اما شاید اکنون جای آن نباشد.

رضاعلی با اشاره به این که فوتبال سمنان را دوست دارم گفت: اعضای مجمع این هیات ورزشی که نمایندگان مردم هستند، خواهان ماندگاری من در سمت ریاست هیات فوتبال استان می‌باشند.

رییس هیات فوتبال استان سمنان با ۱۳ رای از ۲۰ رای ماخوذه در مجمع فوق‌العاده این هیات ورزشی، در سمت خود ابقا شد.

مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان سمنان روز چهارشنبه با حضور محمدرضا کاشانی نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخابات هیات‌ها، عبدالکاظم طالقانی رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

این مجمع فوق‌العاده به درخواست جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان برگزار شد.ب

برخی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان در این نامه، خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

رضاعلی در این مجمع که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، توانست با ۱۳ رای موافق برای ماندن وی در سمت ریاست هیات فوتبال استان از ۲۰ رای ماخوذه، در جایگاه خود باقی بماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.