حجت الاسلام عباس نصیری فرد در تجمع ۹ دی مردم دامغان در امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) این شهر، افزود: اگر ولایت را گم کنیم گمراه می‌شویم و به راحتی با لغزش در دین، ممکن است ناخواسته در زمین دشمن فعالیت کنیم. 

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی ولایتمدار که ولایت‌ را فراموش کردند، امروز از قطار انقلاب پیاده شدند و تردیدهای همین افراد منجر به تردید نسل جدید و ایجاد فتنه‌ها شده است.

نصیری فرد اضافه کرد: هدایت و دین حق ۲ نعمت است که با نزول نبوت در جامعه ایجاد شده است و در کنار آن در زمینه ولایت‌مداری، وظیفه ما است که قدر نعمت ها را بدانیم و شکرگزار باشیم. 

وی بی بصیرتی، حرص و طمع را آفت دین مبتنی بر ولایت دانست و اظهار داشت: شیعیانی که در دوره آخرالزمان در دین خود ثابت قدم باشند، مومن واقعی هستند.

نصیری فرد تصریح کرد: اگر تاریخ را مرور کنیم می بینیم افرادی به دام شیطان افتادند که حرص و طمع مال و جایگاه داشتند.

وی، تفکر انقلابی را لازمه هدایت جامعه دانست و گفت: تفکر انقلابی امروز مهم ترین اصلی است که می‌تواند جامعه را نجات دهد. 

نصیری فرد افزود: افرادی به سعادت دنیا و آخرت می‌رسند که منافع دنیایی را بر احکام دین ارجحیت نمی‌دهند و تمام فعالیت آن‌ها برگرفته از اسلام ناب محمدی است. 

رییس مجمع تبیین و ترویج تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: ایران در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در کمتر از ۲ سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد که همه باید همت کنیم تا مجلس، دولت و قوه قضائیه انقلابی داشته باشیم.

فرماندار، امام جمعه، رییس دادگستری، جمعی از روحانیان و مردم انقلابی دامغان در این تجمع حضور داشتند. 

تجمع ۹ دی در ۲۱ نقطه استان سمنان امروز با حضور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.