اکرم توفیقی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از اراضی ملی در عرصه‌های مرتعی و جنگلی استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون ۲۱۰ هزار پرونده اعتراض به اجرای قوانین ملی شدن اراضی رسیدگی شده و تا پایان امسال ۱۰ هزار اعتراض دیگر رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: ۵۰ هزار پرونده اعتراض به اجرای قوانین ملی شدن اراضی باقی می‌ماند که رسیدگی به آن در اولویت کاری قرار دارد.
مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری بیان کرد: قانون‌گذار بر حفظ حقوق اشخاص تاکید دارد و برای جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص کمیسیونی برای رسیدگی به اعتراض‌ها در زمینه مالکیت تشکیل شده است.
وی یادآور شد: در اجرای طرح حدنگاری اراضی ملی ممکن است در تعیین مالکیت بین اشخاص و دولت مشکلی پیش بیاید که در این کمیسون بررسی می‌شود.
مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری تصریح کرد: سمنان جزو پنج‌استان برتر از لحاظ اجرای طرح حدنگاری است.
مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری، به منظور رسیدگی به تعدادی اعتراض به اجرای قوانین ملی شدن اراضی به استان سمنان سفر کرد و از عرصه‌های مرتعی سمنان و مهدیشهر بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.