محمدرضا صفاپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علی خدامی از کرمان، محمد امیریان‌مهر از خراسان جنوبی و مهدی مطاعی از آذربایجان شرقی در رده سنی متولدان سال ۸۲ در بخش ۲۰۰ متر سرعت به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: آبتین بهزاد از لرستان، محمد امین رحیم‌آبادی از کرمان و الیا معماریان از آذربایجان شرقی در این بخش و رده سنی متولدان سال ۸۴ و ۸۳ بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

رییس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: مرتضی کوه‌مال جهرمی از استان فارس در بخش ۲۰۰ متر سرعت رده سنی متولدان سال ۸۳ بر سکوی قهرمانی ایستاد و بردیا خباززاده از کرمان و علی حسین‌خانی از تهران مقام‌های دومی و سومی را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه مهدی مطاعی از فارس در بخش ۵۰۰ متر سرعت رده سنی متولدان سال ۸۲ مدال طلا را از آن خود کرد، افزود: علی خدامی از کرمان و محمد امیریان‌مهر از خراسان جنوبی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

صفاپور خاطرنشان کرد: آبتین بهزاد از لرستان، محمد سینا ربیعی از مرکزی و محمدامین رحیم‌آبادی از کرمان به ترتیب به مقام ‌های اول تا سوم را در این بخش و رده سنی متولدان سال ۸۳ و ۸۴ دست یافتند.

وی اضافه کرد: بردیا خباززاده از کرمان در بخش ۵۰۰ متر سرعت متولدان سال ۸۵ مقام قهرمانی را از آن خود کرد و مرتضی کوه‌مال جهرمی و حمید خوش‌آبی  هر دو از فارس به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. 

رییس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در بخش ۲ هزار متر تایم تریل رده سنی متولدان سال ۸۲، مهدی مطاعی از آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد و محمد امیریان‌مهر از خراسان جنوبی و سبحان گنجی از مرکزی بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

به گفته وی، صدرا ایمانی از آذربایجان شرقی، آبتین بهزاد از لرستان و محمدحسین نوروزی از گلستان در این بخش و رده سنی متولدان سال ۸۳ و ۸۴ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

صفاپور گفت: بردیا خباززاده از کرمان در بخش ۲ هزار متر تایم تریل رده سنی متولدان سال ۸۵ بر سکوی قهرمانی ایستاد و مرتضی کوه‌مال جهرمی از فارس و علی حسین‌خانی از تهران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رییس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: در پایان روز اول این رقابت‌ها، کرمان در نتیجه تیمی سه ماده مقام اول را از آن خود کرد و تیم‌های اصفهان و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

۸۵ رکاب‌زن از ۲۱ استان در رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز طی امروز و فردا چهاردهم و پانزدهم آذر ۹۸ در بوستان تفریحی سوکان شهر سمنان رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.