سرهنگ عبداله حسنی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماه ماموران عملیات وی‍ژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی ها و کنترل های دقیق ماموران، هماهنگی لازم با پلیس کرمان برای اجرای عملیات و کشف محموله نیز صورت گرفت که در تعاملی بسیار مناسب و موثر، اقدامات انتظامی برای دستگیری عامل قاچاق مواد آغاز شد.

وی بیان کرد: با حضور محسوس و نامحسوس ماموران انتظامی کرمان در حوالی شهرستان ریگان و هدایت لحظه به لحظه از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، تویوتای حامل مواد شناسایی و دستور ایست صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با صدور فرمان ایست و فرار خودرو از صحنه و ایجاد درگیری مسلحانه پلیس با سوداگر مرگ، قاچاقچی مواد در این درگیری از ناحیه پا مورد هدف قرارگرفت.

براساس آمار نیروی انتظامی هشت تن و ۹۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال ۹۸ تا پایان مهر و در مدت مشابه سال گذشته چهار تن و ۸۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان سمنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.