علیرضا آشناگر شامگاه دوشنبه در اجلاس مجاهدان در غربت در محل سالن همایش های دانشگاه دامغان افزود: علما و مجاهدان جبهه‌های مقاومت می‌توانند با فعالیت های خود دولت‌های منطقه را بیدار کنند تا دست در دست هم بتوانیم عظمت ملت اسلامی را به جهانیان نشان دهیم. 
وی ادامه داد: این اجلاس بین المللی، تجلیل از مجاهدان است که وظیفه تبلیغ از دین، دفاع از مظلوم، مقابله با ظلم و ستم و تحکیم وحدت میان امت اسلامی را برعهده دارند.
آشناگر تصریح کرد: دولت های منطقه، پیام دلسوزان و مبارزانی که در این همایش حضور دارند را درک و باور کنند که راه عزت و سربلندی دولت ها، تکیه بر جوانان، علما، داشته های خود و مشارکت و همبستگی بین ملت های اسلامی است.
وی اظهار داشت: تکیه بر استکبار، گشودن آغوش، همدلی و همگامی با دشمن، انتخاب سراب به جای سرچشمه های زلال است.
آشناگر گفت: ترامپ با صراحت گفته است که در پی به یغما بردن ثروت امت اسلامی و نفت در خاورمیانه است و مستانه تبلیغ می‌کنند که هزاران میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کردند که حرفی پوچ و بی اساس است. 
استاندار سمنان به موقعیت دینی استان سمنان و شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: این استان و شهرستان دامغان به عنوان میزبان همایش عظیم مجاهدان در غربت خاستگاه دین، تمدن و جهاد است که در انقلاب، جنگ تحمیلی و جبهه های مقاومت درخشیدند.

چهارمین اجلاس بزرگ مجاهدان در غربت با محوریت تجلیل از مجاهدت رزمندگان و خانواده های شهدا وایثارگران در غربت ومقاومت اسلامی با حضور بیش از ۱۸۰ اندیشمند وفرهیخته از ۳۸ کشورجهان و هم چنین خانواده های شاهد از کشور لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین در دانشگاه دامغان در حال برگزاری است. 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده شیخ زکزاکی و خانواده شهدا وجانبازان محورمقاومت اسلامی در این اجلاسیه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.