به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخر آبادی چهارشنبه در آئین تکریم و تجلیل از جانبازان شهرستان میامی درسالن همایش های هنرستان کوثر افزود: ایستادگی ملت ایران بارشادت شهداء و ایثارگران درمقابل دشمنان داخلی و خارجی کارنامه ای درخشان برای کشوربه ارمغان آورد.
وی بااشاره به تلاش جانبازان وایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است وضرورت دارد فداکاری وخاطرات شهداء،رزمندگان وجانبازان به نسل های سوم و چهارم انقلاب انعکاس داده شود.
امیر فخرآبادی با بیان اینکه حضور بسیج مردمی دردفاع مقدس نقش بسزایی داشت، گفت: اقشارمختلف مردم برای دفاع از ارزشهای اسلامی و مقابله با دشمنان نقش آفرینی کرده و ملت ایران امنیت امروز را مرهون خدمات جانبازان وایثارگران است .
احمدملایری سرپرست فرمانداری میامی نیزدراین آئین گفت: رفتار ومنش جانبازان الگویی برای نوجوانان و جوانان است ویادآور شهدایی است که برای عزت وسربلندی ملت ایران در میدان نبرد جنگیدند.
ملایری تصریح کرد؛ جانبازان در زمان کنونی با روحیه ایثار وگذشت با وجود مشکلات جسمی، نماد آزادگی و مقاومت هستند .
وی بااشاره به اینکه مردم خود را مدیون فداکاری جانبازان، شهدا و ایثارگران می دانند خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید ایستادگی جانبازان را ارج نهاده و جهت ترویج فرهنگ ایثار وگذشت به جوانان ونوجوانان گام بردارند.
محسن چین سری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میامی نیز دراین آیین با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی گفت: سبزپوشان سپاه باپیروی از ولایت فقیه دراوج اقتدار وشکوه قراردارند.
وی گفت: هدف دشمن بعد ازشکست در جنگ های مختلف تفرقه و فشاربرروی ملت ایران است که ملت بزرگ ایران باحضوردرعرصه های مختلف وفاداری خودراثابت کرده اند.
دراین آیین ازجانبازان شهرستان میامی تجلیل شد .
شهرستان میامی 143شهید، چهار آزاده و 205جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
این شهرستان با بیش از40 هزارتن جمعیت در شرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.