ابوالفضل نظری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف، کولاک و بوران شدید از شب گذشته در محورهای شمالی دامغان آغاز شد که از ساعت 8 صبح امروز موجب بسته شدن محور چشمه علی به فولادمحله و دیباج به کیاسر در حوزه مازندران شد.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان اضافه کرد: بارش برف شدید در محور دیباج - گلوگاه نیز گزارش شده است که روند تردد را با کندی مواجه کرده است.
وی یادآور شد: بارش برف شدید در محورهای شمالی شهرستان، روند تردد دیگر محورهای اصلی و فرعی را با کندی مواجه کرده است.
نظری تصریح کرد: بارش برف در گردنه آهوان محور دامغان - سمنان آغاز شده اما تردد در این محور بدون مشکل در حال انجام است.
وی افزود: هم اکنون، گشت های راهداری در محورهای مذکور مستقر شده و آماده خدمت رسانی هستند.
وی خاطر نشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی به همراه داشته و با سوخت کامل خودرو از این مناطق عبور کنند.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان و سامانه 134 مربوط به راهداری در تمام اوقات شبانه روز آماده ارائه اطلاعات است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
شهرستان دامغان از 2 محور گلوگاه و فولادمحله، استان سمنان را به استان مازندران وصل می کند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.