حیدر آسیابی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دادستانی استان سمنان با حضور موثر در نشست های تخصصی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در کنار فعالان اقتصادی است.
وی خاطر نشان کرد: هماهنگی دستگاه های اجرایی و قضایی در شرایطی که استکبار جهانی تحریم های اقتصادی را علیه ملت ایران تدارک دیده است، برای مهار و خنثی سازی این توطئه ها افزایش یابد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان اضافه کرد: اکنون تعدادی از واحدهای صنعتی بدهکار سمنان با مشکل تملک دارایی های خود مواجه هستند که دادستانی سمنان برای رفع این مشکلات ورود می کند.
آسیابی تصریح کرد: دادستانی سمنان با اخلال گران نظام اقتصادی استان و سودجویانی که با انباشت بعضی کالاهای اساسی روند عرضه و تقاضا در بازار را مختل می کنند، برخورد قانونی می کند.
وی ادامه داد: تحریم های استکبار جهانی و مشکلات اقتصادی با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب خنثی و برطرف می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: خود تحریمی با وجود تحریم های استکبار جهانی به اقتصاد کشور ضربه می زند و مسئولان و مردم با همدلی برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی گام بردارند.
در استان 702 هزار نفری سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.