به گزارش ایرنا، نورعلی عباسپور روز دوشنبه در نشست شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: هدف از تدوین منشور حقوق و مسئولیت تربیتی والدین رفع موازی کاری و تعیین وظایف است.
به گفته وی، با تدوین منشور حقوق و مسئولیت تربیتی والدین حد و مرز فعالیت والدین در مدارس مشخص می شود و همچنین مدیر مدرسه از ظرفیت والدین به خوبی برای توسعه آموزشی مدرسه استفاده می کند .
وی ادامه داد: باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا در تمام تصمیم گیری ها نماینده اولیا و مربیان به عنوان یکی از ارکان توسعه آموزشی جایگاه داشته باشند.
عباسپور تصریح کرد: شناخته شدن جایگاه انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک جایگاه مستقل و وابسته به آموزش و پرورش به تازگی تصویب شده که این اقدام گامی در جهت استفاده بیش از پیش از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان است.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان این که اعتقادی به ورود انجمن اولیا و مربیان به درون تشکیلات دولتی ندارد، گفت: انجمن اولیا و مربیان باید یک جایگاه مستقل و مطالبه گر باشد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش به منظور افتتاح خانه اولیا و اجرای طرح روزی با انجمن در مدرسه هیات امنایی راه زینب(س) و شرکت در نشست شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان به سمنان سفر کرد.
استان سمنان 120 هزار دانش آموز دارد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.