به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان افزود: مسئولان در آستانه 40 سالگی انقلاب به دنبال رفع مشکلات معیشتی و ایجاد امید در دل مردم باشند.
امام جمعه دامغان گفت: آمریکا و متحدانش با برنامه ریزی به دنبال ایجاد فتنه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستند اما بدانند جشن انقلاب امسال باشکوه تر برگزار می شود.
حسینیان اضافه کرد: دشمنان انقلاب، به دنبال بزرگ نمایی مشکلات در کشور هستند تا با تحریک مردم، اعتراض های اجتماعی را به سوی اغتشاش و چالش بکشانند.
وی ایران بعد از انقلاب را پیشرفته تر از پیش از انقلاب دانست و گفت: ایران امروز در بسیاری از مسائل جزو 10 کشور برتر دنیا است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.
حسینیان خاطر نشان کرد: آمریکا امروز به دنبال ایجاد بحران اجتماعی در کشور است اما با مجموعه شکست های داخلی و خارجی خود، هرگز در برابر ایران مقتدر موفق نخواهد بود.
حسینیان اضافه کرد: مسئولان، روحانیت، جوانان و قشرهای مختلف مردم با روحیه انقلابی، ایستادگی و مقاومت، حضور در صحنه و اتحاد و همدلی به جامعه کمک کنند.
وی افزود: مسئولان کشور امروز باید با رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم، دغدغه و معضل های کشور را رفع کنند.
امام جمعه دامغان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت در برابر امام است که باید با گرامیداشت این ایام، ضمن درس گرفتن از زینب (س) از زحمات پرستاران توانای کشور قدردانی کنیم.
به گزارش ایرنا، در حاشیه برگزاری نماز جمعه، ایستگاه سلامت از طرف بهداری تیپ 12 قائم و بسیج جامعه پزشکی با همکاری ستاد برگزاری نمازجمعه در محل مصلی ایجاد شد.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.