به گزارش ایرنا، محمد دستورانی روز دوشنبه در دوره مهارت افزایی توانمند سازی ویژه فرهنگیان استان در سمنان افزود: ایمان به خدا، عشق به انقلاب و امید به آینده در بین نسل جوان امروز انقلاب بیش از پیش نیاز به تقویت دارد.
وی افزود: یکی از نکاتی که باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد اعتقاد به نظام اسلامی است که باید در بین نوجوانان، جوانان و فرهنگیان خط انقلابی و ولایی بودن را تقویت کنیم تا در برابر خستگی ها، کمبود ها و نقصان ها امید به آینده و دستیابی به قله های موفقیت از بین نرود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا سه ویژگی اعتقاد به نظام، اشتیاق به انقلاب و نظم را سرلوحه کارها قرار دهیم.
وی، امور برنامه ریزی نشده و بدون هدف را محکوم به شکست دانست و افزود: انظباط و نظم قانون نانوشته جهان هستی امروز است و فرهنگیان استان تلاش کنند تا در اجرای برنامه های دهه فجر سال جاری در رعایت این مهم کوشا باشند.
دستورانی با تاکید بر این که سه ویژگی ایمان به خدا، عشق به انقلاب و امید به آینده باید در امیدهای امروز زنده و پویا شود، خاطرنشان کرد: در قالب طرح امیدان باید تلاش شود شور عشق به انقلاب و ولایت در دل نونهالان و نوجوانان امروز در اثر آشنایی با دستاوردهای خوشایند انقلاب، جلوه گری کند.
وی، بر تقویت نور ایمان به خدا با استفاده از ساده سازی قوانین دینی تاکید کرد و گفت: امید به آینده و زندگی و امید به رسیدن به قله های انسانیت در بین نونهالان و نوجوانان احیا و تقویت شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان به رویکرد گروه های تکفیری، وهابی و داعشی در به سرقت بردن اندیشه های دینی نسل جوان امروز اشاره کرد و افزود: ارکان شخصیتی نسل آینده ساز نظام باید در قالب طرح امیدان، با اجرای برنامه های مدون و تلاش مضاعف رشد داده شود تا با آگاهی و آمادگی در برابر توطئه های دشمنان نظام، در دام آنها گرفتار نشوند.
استان سمنان 120 هزار دانش آموز و هشت هزار فرهنگی دارد
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.