به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر بااشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود:برخی از مردم برای خرید کالاهای اساسی مشکل دارند، انتظار می رود مسئولان برای حل مشکلات با تکیه به اقتصادمقاومتی تلاش نمایند.
وی گفت:دستگاههای قضایی و اجرایی با دلالان و افرادسود جو مبارزه نمایند.
امام جمعه میامی بااشاره به جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران با حضور بی نظیر در این برنامه ها و حماسه بزرگ 22بهمن مشت محکمی بر دشمنان خواهندزد.
صفایی پور با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت : بیاری خدا و همت مردم ، کشور ازتنگناهای اقتصادی عبور خواهدکرد ، دشمنان باید بدانند همانگونه که در جنگ با کشورهای منطقه از جمله سوریه ،یمن و عراق باشکست مواجه شدند در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران هم شکست خواهند خورد.
خطیب جمعه میامی با تقدیر از استاندارسابق گفت : امید است استاندار جدید سمنان برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پیگیری مشکلات مردم این شهرستان تازه تاسیس کوشا باشد.
امام جمعه میامی بااشاره به ظرفیت های فراوان این شهرستان درحوزه های مختلف افزود: مسئولان برای استفاده از قابلیت های شهرستان برای خدمت به این منطقه تلاش نمایند.
7353/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.