به گزارش ایرنا، این تفاهمنامه روز پنجشنبه در هشت ماده و 53 بند به امضای سید عباس صالحی وزیر ارشاد و اسدالله درویش امیری استاندار زنجان رسید.
از محورهای اصلی همکاری برای این تفاهمنامه، توسعه فعالیت های فرهنگی، دینی، هنری در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی، تاریخی و هنری استان زنجان است.
تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام تملک دارایی های سرمایه های بخش فرهنگ، هنر و دین در استان، توسعه و تقویت زیرساخت های آموزشی تخصصی، همچنین فضاهای فرهنگی و هنری زنجان از دیگر محورهای اصلی این تفاهم نامه بود.
طبق ماده پنج تفاهمنامه، اعتبار آن سه ساله بوده و در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید خواهد داشت.
در ماده سه که به تعهدات استانداری اشاره شده آمده است: به موجب این تفاهم نامه برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی شهری و روستایی مبلغ 23 میلیارد ریال، همچنین احداث و تجهیز کتابخانه مبلغ 40 میلیارد ریال حمایت خواهد شد.
همچنین تکمیل مصلی ها در سطح استان به مبلغ 60 میلیارد ریال، تکمیل سالن تخصصی تئاتر، کمک حداکثری به تالار مرکزی زنجان، تامین زمین برای احداث موزه هنرهای معاصر از دیگر تعهدات مهم استانداری زنجان در این تفاهم نامه است.
به گزارش ایرنا، حضور در نشست مشترک شوراهای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، از برنامه های عمده سفر 2 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان است.
صالحی پس از ورود به زنجان با حضور در گلزار شهدای زنجان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.