به گزارش ایرنا، علی حیدری در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر، با بیان اینکه ابهر قطب تولید مرغ در استان است، افزود: این شهرستان دارای 54 مرغداری است که باید برنامه ای تولیدی براساس نیاز برای این مرغداری ها تنظیم شود.
وی اظهار داشت‌: در ماه رمضان اکثر مرغداری ها مازاد تولید داشتند و نیاز به برنامه ای تولیدی دارند تا یک ماه با مازاد تولید و ماه دیگر با کاهش تولید مواجه نباشیم.
این مسئول با اشاره به قیمت متغیر گوشت مرغ، خاطرنشان کرد: متاسفانه قیمت مرغ را کشتارگاه ها تعیین می کنند و هر روز قیمت را افزایش یا کاهش می دهند که این امر نیازمند نظارت کلی است و با رفع این انحصار مشکلات تعیین قیمت گوشت مرغ رفع می می شود.
وی ابراز کرد: در حال حاضر برای تعدیل قیمت گوشت مرغ در بازار باید گوشت مرغ منجمد به میزان لازم در بازار عرضه شود.
فرماندار ابهر در زمینه نظارت همه جانبه بر قیمت و وزن کالاها، تصریح کرد: برخی از شرکت ها با اینکه از ارز دولتی استفاده کرده اند، با این حال با ثابت نگه داشتن قیمت، وزن و تعداد داخل بسسته بندی محصولات خود را کاهش داده اند که این امر نیز باید در بازرسی های اصناف مدنظر قرار گیرد.
وی بیان کرد: متاسفانه سازمان حمایت از مصرف کننده در برخی مواقع آنالیز قیمت درستی انجام نداده و برخی شرکت ها قیمت مورد نظر خود را بر کالا قرار داده اند.
معاون فرماندار ابهر نیز در این جلسه افزود: موضوعات و دستور جلسات پیش از مطرح شدن باید چکش کاری شده و مسئولان دستگاه ها از ارائه موضوعات به صورت ناقص خودداری کنند.
علی محمدیان با تاکید بر کار کارشناسی شده در موضوع جلسات، تاکید کرد: مسئولان با استفاده از کارشناسان توانمند موضوعات را بررسی کنند.
به گزارش ایرنا، میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی های بین شهرهای ابهر و خرمدره با حضور معاون فرماندار از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.