امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها قرار است از 17 تا 19 مرداد جاری و در 13 وزن مختلف و به احتمال بسیار به میزبانی شهرستان خدابنده برگزار شود.
وی با بیان اینکه بوکس منطقه 2 کشور شامل استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گیلان است، اظهار داشت: هر استان با یک تیم کامل و به همراه یک مربی و سرپرست در این پیکارها شرکت خواهد کرد.
مسئول کمیته داوران فدراسیون هیات بوکس استان زنجان گفت: داوری این مسابقات بنا به صلاحدید فدراسیون از استان های دیگر خواهد بود تا جای هیچ شک و شبهه ای در امر قضاوت نباشد.
صالحی زنجانی افزود: رقابت های بوکس منطقه 2 کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و به صورت دوره ای در پنج استان یاد شده برگزار می شود.
وی به سطح فنی و آمادگی ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان اشاره کرد و یادآور شد: هفته گذشته تیم زنجان در مسابقات بوکس قهرمانی دانشجویان کشور که به مدت سه روز در ارومیه برگزار شد توسط محمد کمالی و طوفان شریفی به ترتیب در اوزان 60 و 91 کیلوگرم به یک نشان طلا و یک نقره دست یافت.
صالحی زنجانی افزود: در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود.
وی ادامه داد: در زمان حاضر در سطح استان زنجان، قریب به 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس فعالیت دارند که 50 درصد این بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.