سعید ادبیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در شهرداری زنجان یک هزار و 99 پست سازمانی تعریف شده وجود دارد اما فقط 239 کارمند رسمی و پیمانی و 277 نفر کارگر رسمی هستند.
وی یادآورشد: مابقی نیروها به شکل قراردادی یا نیروهای فصلی و فضای سبز محسوب می شوند.
ادبیان اظهار کرد: مجموع نیروهای شهرداری که شامل نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و فصلی می شود به 2 هزار و 103 نفر می رسد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری زنجان گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی از سال گذشته با دستور سازمان شهرداری های وزارت کشور در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در دستور نخستی که ارسال شد، ضوابط و شرایط شرکت در آزمون تبدیل وضعیت داشتن تحصیلات بالای دیپلم و بیش از سه سال سابقه کار اعلام شد.
ادبیان ادامه داد: بر همین اساس فراخوان منتشر شد و نیروهای واجد شرایط ثبت نام کردند و استانداری هم کمیته ای به همین منظور تشکل داد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری زنجان گفت: در آن زمان، 406 نفر از افراد ثبت نام کرده شهرداری زنجان، واجد شرایط تشخیص داده شدند.
وی اضافه کرد: بهمن سال گذشته دستورالعمل دیگری به شهرداری ها اعلام شد که طبق آن آزمون تبدیل وضعیت اسفند برگزار می شود اما حداقل میزان تحصیلات باید بیش از فوق دیپلم باشد که همین موضوع منجر به کاهش تعداد افراد ثبت نام کرده شد.
ادیبان با بیان اینکه این موضوع در استانداری دوباره مورد بررسی قرار گرفت، دستورالعمل جدیدی را زمینه ساز افزایش تعداد پست های خالی اعلام شده از 240 به 298 مورد در شهرداری زنجان برشمرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری زنجان گفت: پس از آن هیچ دستورالعملی برای برگزاری آزمون و تعیین تکلیف این نیروها ابلاغ نشد و همچنان مسئولان شهرداری منتظر ابلاغ برنامه جدید هستند.
پیش از این مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفته بود که آزمون استخدامی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری های این استان که از اسفند سال گذشته در دستور کار قرار دارد، به صورت متمرکز 25 اسفند 96 برگزار می شود.
اسفند سال 95، استانداری مجوز تبدیل وضعیت یک هزار نفر از نیروهای قراردادی کارکنان شهرداری های این استان را دریافت کرد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.