به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری عصر چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: روزی در هیات دولت و مجلس چند عضو کابینه و نمایندگان مجلس از مجموعه عظیم فرهنگیان بودند، اما الان باید بررسی کرد که چه موضوعی باعث شده تا برای انتخاب یک مدیر استانی برای این اداره کل سرگیجه گرفته ایم.
درویش امیری با انتقاد از تاخیر پیش آمده در انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش، اظهار داشت: در این نزدیک به پنج ماه گذشته بی اخلاقی ها در رابطه با گزینه های مطرح شده باعث رنجش خاطر شد.
وی تاکید کرد: تاخیر در تصمیم گیری درباره مدیر جایگزین، سبب فرسایشی شدن موضوع و بروز بداخلاقی ها می شود، بنابراین سرعت در تصمیم گیری ها باید افزایش یابد.
استاندار زنجان گفت: امروز مراسم معارفه مدیرکل اثرگذارترین دستگاه دولتی زنجان است، چرا که پایه تربیتی انسان ها در آموزش و پرورش اتفاق می افتد.
درویش امیری خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از بانوان فرهنگی به عنوان مدیر یک نهاد بزرگ تربیتی استان، موجب خشنودی گردید.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: باید با همدلی عملی در کشور و استان، همه جامعه برای حضور زنان در عرصه سازندگی فرصت سازی کنند.
علی وقفچی افزود: باید بررسی کرد با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، این قشر بزرگ چه جایگاه و سهمی در کشور دارند.
نماینده مردم زنجان در مجلس اظهار داشت: همه احزاب، جریان ها و گروه های سیاسی در کشور باید خود را ملزم به کمک کردن به جریان روی کار در کشور کند.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی همه مجموعه آموزش و پرورش زنجان با مدیریت جدید، تصریح کرد: از فرصت به وجود آمده برای حضور یکی از بانوان فرهنگی در راس یک نهاد فرهنگی نهایت استفاده را جهت پیشرفت این مجموعه بکنید.
وقفچی با تاکید بر اولویت داشتن مولفه پرورش نسبت به آموزش، گفت: تربیت صحیح در واقع تربیت یک نسل در یک مسیر درست است.
نماینده مردم زنجان در مجلس اظهار کرد: برای حل بهتر مشکلات جامعه اسلامی، باید مسئولان فاصله خود را با طبقات مختلف اجتماع کم کنند.
به گزارش ایرنا، قبل از این طی حکمی در چهارم دی ماه سال گذشته از طرف وزیر آموزش و پرورش، 'هادی احمدنیا' به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شده بود.
دیروز /سه شنبه/ بعد از کش و قوس چند ماهه، وزیر آموزش و پرورش مریم رشتچی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش زنجان منصوب کرد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.