به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عصر روز گذشته /چهارشنبه 15 فروردین جاری/ این خودرو به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه در جاده خیس و لغزنده، واژگون و به دره سقوط کرد.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده های برون شهری، بی تفاوت هستند و هشدارها و توصیه های پلیس را هنگام رانندگی جدی نمی گیرند.
شیرمحمدی افزود: از 24 اسفند 96 تاکنون، قریب 13 نفر در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست دادند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ترافیک در مسیرهای ارتباطی این استان عادی و روان است و از رانندگان انتظار می رود خطرات جاده را جدی گرفته و جان خود، سرنشینان و دیگران مسافران عبوری از مسیر را با سهل انگاری ها و انجام کارهای مخاطره آمیز، مورد تهدید قرار ندهند.
به گزارش ایرنا، طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی از 24 اسفند 96 همزمان با سراسر کشور در سطح استان زنجان با شرکت دستگاه های مختلف خدمات رسان و با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' به منظور ایمنی جاده ها و کاهش وقوع تصافات رانندگی آغاز و 15 فروردین جاری نیز به پایان رسید.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.