محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون حاشیه های ایجاد شده در برگزاری آزمون اورژانس اجتماعی طارم افزود: در قانون بودجه امسال مجلس شورای اسلامی 100 میلیارد تومان (یکهزار میلیارد ریال) را برای تاسیس و راه اندازی150 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر اختصاص داد.
وی اظهار کرد: بر این اساس شهرستان طارم با جمعیت 46 هزار و 500 نفری شرایط راه اندازی اورژانس اجتماعی را نداشت که رایزنی انجام گرفته با سازمان بهزیستی کشور این امر محقق شد.
محمدی افزود: مقدمات کار از قبیل تامین ساختمان ،خرید تجهیزات مورد نیاز انجام گرفت و به زودی نیز خودروی اورژانس اجتماعی طارم نیز برای خدمات رسانی تحویل داده خواهد شد.
وی بیان کرد: برای بحث تامین نیروی انسانی مورد نیاز اورژانس اجتماعی طارم فراخوان داده شد که در نهایت 59 نفر در این آزمون و رشته های مورد نیاز شرکت کردند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: سازمان بهزیستی بحث استخدامی ندارد و در این میان نیروهای مورد نیاز از طریق موسسات تخصصی بومی و یا غیر بومی خرید خدمت می شود که 6 نفر نیروی انسانی اورژانس طارم نیز بر این مبنا بوده است.
وی بیان کرد: نیروهای پذیرفته شده قرارداد مستقیم با بهزیستی استان ندارند و آزمون یاد شده نیز بصورت دقیق و در یک شرایط عادلانه برای تمامی شرکت کنندگان برگزار شد.
محمدی افزود: افراد پذیرش شده صرفا بومی طارم هستند و این در حالی است متقاضیان زیادی از گروههای مختلف تمایل داشتند که در این آزمون شرکت کنند، اما بهزیستی استان به این کار تن نداد.
وی اظهار کرد: برای بوجود نیامدن هیچ نوع شائبه ای برگه سوالات امتحانی پلمپ و صورتجلسه ای نیز تهیه شد و هم اکنون نمرات شرکت کنندگان نیز وجود دارد.
وی یادآوری کرد: متاسفانه برخی ها برگزاری آزمون بهزیستی را سیاسی کاری کردند و این چندان خوشایند نیست.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در فضای مجازی نیز اینگونه تلقی شده که در برگزاری آزمون افراد سفارشی انتخاب شده اند، در صورتی که افراد حد نصاب نمره لازم را کسب کرده و مدارک نیز موجود است.
معاون اجتماعی بهزیستی استان زنجان نیز ادامه داد: سوالات این آزمون به تعداد 50 سوال بصورت تستی طراحی و پاسخنامه ها نیز به تعدادی افراد حضور در جلسه توزیع شد.
سلمان حسینی افزود: تمامی اقدامات لازم با همکاری موسسه مربوطه انجام و حتی با حضور بازرسان نسبت به تصحیح سوالات اقدام شد.
وی اظهار کرد: قبل از برگزاری آزمون همه افراد شرکت کننده برگه کارت ورود به جلسه دریافت و از آنها امضا اخذ شد و در واقع از شرایط اعلام شده آگاهی داشتند.
این مسئول ادامه داد: آزمون طبق قوانین در طارم برگزار و در این میان نیز تیم تخصصی اورژانس اجتماعی نیز در رشته های مددکار اجتماعی، روانشناسی و مشاوره به کار گرفته می شود.
وی یادآوری کرد: به علت نبود متقاضی در رشته مددکاری اجتماعی داوطلبان رشته های علوم اجتماعی در این آزمون شرکت کردند.
حسینی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیروی های انسانی پذیرش شده مراحل گزینش نهایی را طی کرده و از ماه جاری فعالیت خود را در اورژانس اجتماعی آغاز می کنند.
به گزارش ایرنا، آزمون جذب نیروی انسانی اورژانس اجتماعی طارم 18 آذر امسال برگزار شد و پس از اعلام نتایج شرکت کنندگان نسبت به روند و حتی افراد پذیرفته شده معترض بودند.
8068/7320
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.