به گزارش ایرنا، فریدون احمدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: مدیران تا آخرین روزی که در پست خود مسئولیت دارند باید با صلابت و اقتدار به وظایف خود عمل کنند.
وی یادآورشد: درویش امیری استاندار زنجان بنا نیست برای همیشه دراین استان بماند اما تا آخرین روزی که در زنجان حضور دارد تمام مدیران، مسئولان و نمایندگان باید همراهی لازم را با وی داشته باشند.
احمدی تاکید کرد: همه ما چرخ های یک ماشین هستیم و به سمت یک مقصد حرکت می کنیم به حتم نباید اجازه دامن زدن به شایعات را بدهیم.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد، فضای سیاسی را به سمت فضایی خصمانه کشیده اند و مراعات انصاف نمی کنند.
وی تصریح کرد: برخی انصاف را کنار گذاشته اند در حالی که در یک تیم، همه باید همدل بوده و به یکدیگر اعتماد داشته باشند.
احمدی اظهار کرد: هم اکنون دوران مدیریت اصلاح طلبان است و معنا ندارد که در پست های حساس و سیاسی، افراد غیر اصلاح طلب حضور داشته باشند، این حضور به نحوه عملکرد مدیران عالی رتبه استان و پیشبرد برنامه های دولت لطمه می زند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به استاندار اجازه داد که در خصوص تیم اجرایی خود تصمیم گیر باشد، گفت: درویش امیری تا زمانی که مسئولیت استانداری را بر عهده دارد، همراهی ما نمایندگان را هم با خود خواهد داشت، در غیر این صورت مردم ضرر خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: تا روزی که افراد بر سر مسئولیت هستند نباید با شایعات عملکرد آنها را از روند مناسب منحرف کرد و باید اجازه داد که کار خود را انجام دهند.
احمدی ادامه داد: درویش امیری هم باید از عملکرد خود دفاع کند و این عملکرد هم باید با مقدورات و شرایط موجود ارزیابی و سنجیده شود.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کشور را در وضعیت گذار اعلام کرد و گفت: امروز شرایط کشور خاص و سخت است و به نظر می آید، هرگز ایران در چنین وضعیتی قرار نداشته است.
وی اضافه کرد: به نظر، هر سه قوه مجریه، مقننه و قضایی، نا کارآمدی دارند و نیازمند اصلاحات اساسی هستند در غیر این صورت نمی توان با روند کنونی حرکت رو به جلویی داشت.
احمدی ابراز کرد: مردم پس از 40 سال مطالبه می کنند و پاسخ های شفافی هم می خواهند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز 90 درصد بودجه کل کشور صرف هزینه های جاری می شود، در حالی که با ارقام پیش بینی شده برای پروژه های عمرانی نمی توان حداقل در سال های آینده نزدیک، شاهد بهره برداری از بخشی از پروژه های نیمه کاره کشور که بهایی بیش از 600 هزار میلیارد تومان دارند، بود.
وی مهمترین بخش ایجاد کننده تحول در کشور را مجلس شورای اسلامی معرفی و تصریح کرد: با مجلس کنونی و نمایندگانی که حضور دارند، نمی توان راه به جایی برد و نباید هم انتظار کار خاصی در حوزه قانون گذاری و نظارت داشت.
احمدی تاکید کرد: امروز مجلس دچار پوپولیست است و اغلب قوانینی که مصوب می شود، بدون پیش بینی ابعاد مختلف و بررسی کافی هستند و بر وضعیت نا بسامان موجود دامن می زنند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به حضور مدیران بازنشسته در پست های مدیریتی حساس کشور اشاره کرد و گفت: نمی توان با این افراد تحولی در سیستم اجرایی داشت و امیدوار به حضور جوانان در مشاغل مختلف، ارتقای کارشناسان و شایسته سالاری بود.
وی یادآورشد: برخی از همین مدیران بازنشسته آنچنان پست های مدیریتی خود را چسبیده اند که به هیچ طریقی نمی توان آنان را جابجا کرد.
احمدی تصریح کرد: این مدیران بازنشسته در صورتی که کارآمدی لازم را داشتند به حتم در طی مدت زمان خدمت خود، آن را ارائه کرده بودند و دولت امروز نباید از آنان انتظار کار شاق و خاصی داشته باشد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم اداری کشور بسیار بزرگ و ناکارآمد است و چنان گسترده شده است که نمی توان به آسانی اقدامی برای کوچک سازی و اصلاح آن انجام داد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.