به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابهر با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال به نوبه خود نوعی رفراندوم بود.
وی اظهار کرد: محتوای مطالبی که در ماه‏ ها و هفته‏ های قبل از 22 بهمن توسط بوق‏ های تبلیغاتی دشمنان و معاندان در قالب‏ های مختلف منتشر می ‏شد این بود که مردم ایران در را‏هپیمایی شرکت نخواهند کرد و این واقعه به ‏معنای 'نه' گفتن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
امام جمعه ابهر با اشاره به انتشار پیام تشکر مقام معظم رهبری بعد از راهپیمایی امسال، ادامه داد: حضور مردم در صحنه‏ های مختلف تاثیر فراوانی در رفع تهدید ها و خنثی شدن نقشه ‏های دشمنان انقلاب داشته است و نقطه عطف این حضور و آثار آن‏ در بازتاب رسانه‏ های بین المللی است.
وی اضافه کرد: امروزه دوران تمرین ولایت مداری در عصر غیبت و انتظار است و باید مراقب باشیم از قطاری که بر ریل مطمئن امامت و ولایت در حرکت و نشانه‏ های آن در تئوری ناب ولایت فقیه و حاکمیت سیاسی مبتنی بر اصول مکتب و ارز شهای دینی نمایان است؛ فاصله نگیریم.
حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: حضور مردم پشتوانه ارزشمندی برای مسئولان درجهت حل مشکلات است که امیدواریم این حمایت ‏ها به توسعه، پیشرفت و حل مشکلات کشور معطوف شود، اکنون مسئولان باید کمر همت خود را محکم ببندند و برای مردم قدرشناس تلاش کنند و با همدلی و صفا کارها را پیش ببرند.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.