بهناز مرادخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهاردهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ملی روئینگ بانوان ایران، جمعه /13 بهمن جاری/ در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.
وی اظهار کرد: این اردوی آمادگی به مدت 21 روز و با حضور 'مهسا جاور و پریسا احمدی از زنجان، نازنین رحمانی از کرمانشاه، مریم امیدی پارسا از همدان و نازنین ملایی از گیلان' برگزار خواهد شد.
مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان ایران گفت: تمرینهای نازنین ملایی زیر نظر افشین فرزام و چهار قایقران دیگر نیز زیر نظر بهناز مرادخانی (مربی) و آنا بلوریان (دستیارمربی و سرپرست اردو) انجام خواهد گرفت.
مرادخانی هدف از این اردوها را حضور توانمندتر در بازی‌های آسیایی 'جاکارتا' اندونزی که اواخر مرداد سال 97 برگزار می شود اعلام کرد و افزود: چین، کره جنوبی، ژاپن، هنگ کنگ، قزاقستان و ویتنام' حریفان اصلی قایقرانان ایران در این رقابتها محسوب می شوند.
وی یادآور شد: مرحله سیزدهم اردوی آمادگی تیم ‌ملی روئینگ بانوان در دی ماه امسال به مدت 25 روز در چین برگزار شد و در این زمان اکثر کشورهای آسیایی صاحب نام در رشته قایقرانی روئینگ نیز حضور داشتند.
مرادخانی، افزود: قایقرانان ایران با توجه به آمادگی و توانمندی های خود در ماده های مختلف مسابقات آسیایی جاکارتا، رقابت خواهند کرد و امکان اینکه قایقرانان برتر دیگری نیز به جمع این پنج قایقران اضافه شوند دور از انتظار نیست.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده:رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.