سرهنگ مختار شیرمحمدی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این سارق پس از آخرین سرقت خود، طی عملیات غافلگیرانه توسط عوامل کلانتری 12 شهرستان زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
وی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاهای کودک خردسالش، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران با بهره گیری از تجربه و توانایی های تخصصی خود موفق به شناسایی و دستگیری این مرد سارق شدند.
شیرمحمدی افزود: متهم پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی در بازجوی های به عمل آمده به انجام 2 فقره سرقت طلاهای کودکان در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، آبان امسال نیز یک سارق طلای کودکان که آخرین سرقت خود را در شهرک نانوایان شهر زنجان انجام داده بود در کمتر از 12 ساعت در شهرک الهیه این شهر در دام ماموران افتاد.
به گزارش ایرنا، مهر ماه امسال نیز سارق طلاهای کودکان که به بهانه و شیوه های مختلف، دست به سرقت می زد توسط پلیس آگاهی زنجان شناسایی و طی یک عملیات ویژه دستگیر شد.
این سارق سابقه دار، کودکان را به بهانه های مختلف از جمله نشان دادن کلیپ، خرید عروسک و شکلات از محل سکونت خود دور و در فرصت مناسب طلاهای آنان را سرقت کرده و متواری می شده است.
این سارق که بومی و معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه بود 30 سال سن داشت که پس از دستگیری به هفت فقره سرقت طلای کودکان معترف می شود.
در این رابطه یک مالخر نیز که با این سارق تبانی داشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد که متهمان به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
18 مرداد سال 94 نیز سارق طلای کودکان در زنجان که زنی 45 ساله بود از سوی پلیس شهرستان زنجان در ظرف مدت یک هفته دستگیر و همراه با مالخر و به قید ضمانت راهی زندان شد.
اواخر سال 95 نیز در پی شکایت یکی از شهروندان زنجان، مبنی بر سرقت طلاهای کودک خردسالش، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که نامبرده در بازجویی ‌ها به 2 فقره سرقت طلاهای کودکان در سطح شهرستان زنجان معترف شد.
8068/6084
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.