به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان به ضرورت تلاش برای توسعه و گسترش اقامه نماز تاکید کرد و افزود: آثار عملی نماز به این است که در ادارات و دستگاه های اجرایی، وظایفی را که بر عهده داریم به درستی انجام دهیم تا مردم اثرات نماز را ببینند به طوری که مردم از دستگاه های اجرایی هر روز خبرهای خوشحال کننده بشنوند.
وی به کاهش آمار تخلفات و بروز ناهنجاری ها در ماه های رمضان و محرم در استان اشاره کرد و ادامه داد: کاهش آمار جرایم و ناهنجاری ها در این ایام در سطح کشور نیز چنین است و این البته از اثرات نماز و روزه و نیز حضور در مجالس مذهبی است.
موسوی با بیان اینکه کاهش ناهنجاری ها در جامعه در سایر روزها نیز باید دیده شود، خاطر نشان کرد: فساد در جامعه ای که درآن نماز اقامه می شود، باید به حداقل ممکن برسد و اگرچنین امری محقق نشود معلوم می شود که دچار مشکلات زیادی هستیم.
وی به لزوم توجه بیش از پیش دستگاه های فرهنگی به توسعه و گسترش نماز تاکید کرد و گفت: ما در این زمینه باید بیشتر از آنچه که هست کار کنیم.
به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان زنجان 450 اثر از 14 استان به جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان این استان ارسال شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.