سلمان حسینی روز شنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مهدهای کودک شهر زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این معاونت تلاش دارد مهدهای کودک استان در حد استاندارد و مناسب خدمات مورد تایید را به جامعه هدف و والدین ارائه دهند.
وی، اظهار کرد: مهدهای کودک این استان به درجه های بدون ستاره، یک، 2 و سه ستاره تقسیم بندی شده اند و متناسب با فعالیت ها و خدمات ارائه شده از والدین شهریه دریافت می شود.
حسینی افزود: هم اکنون در برخی شهرهای ماهنشان، ایجرود و ابهر کمبود مهد کودک وجود دارد و در صورت وجود متقاضی مجوز پروانه فعالیت صادر می شود.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: این معاونت آمادگی دارد در صورت وجود متقاضی در برخی مناطق فاقد مهد کودک در شهر زنجان نیز نسبت به صدور مجوز پروانه فعالیت مبادرت کند.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت بروز تخلفات، می توانند موارد را به بازرسان و کارشناسان مستقر در اداره های بهزیستی استان اطلاع دهند که در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و اطلاع رسانی می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: امسال شهریه های مهدهای کودک بین هشت تا 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای کودک یک، 2 و سه ستاره متغیر است.
به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان استانی زنگ 165 مهدکودک در مناطق مختلف این استان به صدا درآمد.
مهدهای کودک این استان ظرفیت پذیرش بیش از 6 هزار کودک را دارند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.