به گزارش ایرنا ، هدایت صفری روز سه شنبه در بازدید از ایرنا مرکز زنجان افزود: خبرنگاران خبرگزاری ایرنا با پویایی و تحرک بیشتر و به شکل جهادی نسبت به پیگیری خبرها اقدام و به نحو مثبتی در جامعه اطلاع رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: انعکاس عملکرد نظام و دولت به شیرین شدن ذائقه مردم منجر و این عنصر مهم موجب افزایش اطمینان و کارآیی نظام می شود.
صفری اظهار کرد: تعاملات سازنده با خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان و دیگر رسانه ها بویژه در ایام ماه مبارک رمضان دستاوردهای مثبتی از جمله افزایش حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد را بدنبال داشت.
وی با برشمردن گوشه ای از فعالیت های این نهاد درماه مبارک رمضان اعلام کرد: طی ماه رمضان سال گذشته کمک های جمع آوری شده 370 میلیون تومان بود که این مبالغ برای 31هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد بسته های غذایی و غذای گرم افطاری داده شد که این رقم امسال به یک میلیارد تومان و با پوشش 128هزار نفری جمعیت تحت پوشش رسید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: میزان مبلغ جمع آوری شده زکات فطره امسال این استان نیز سه میلیارد و150 میلیون تومان بود که سال گذشته این مبلغ یک میلیارد و 670 میلیون تومان بود.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع زکات جمع آوری امسال استان نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری را نشان می دهد و براساس ارزیابی انجام گرفته زنجان پس از استانهای سنندج و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان نیز با قدردانی از تعاملات سازنده کمیته امداد با این رسانه گفت: ایرنا رسانه نظام است و همه اخبار ارکان نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی را بدون جهت گیری خاص پوشش می دهد.
به گفته اسماعیل جهانبخش افزود: 70 درصد فرآورده های خبری این رسانه تولیدی و 30 درصد دیگر نیز پوششی و در یافتی از سایر دستگاهها و نهادها است.
وی با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در عصر ارتباطات کنونی نیز خاطر نشان کرد: این نوع شبکه ها فضای جدید رسانه ای را ایجاد کرده و خبرها در کوتاهترین زمان ممکن منتشر و مخاطبان از آن آگاهی می یابند.
جهانبخش یادآوری کرد: در این میان ایرنا با سابقه83 ساله در این حوزه نقش آفرین بوده و با دقت و صحت بیشتری اخبار را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
7320/ 8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.