امجد باقری روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: یک نفر از شکارچیان در حین شروع به شکار در منطقه ماهنشان توسط محیط بانان مشاهده و به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک تیر فشنگ در دام گرفتار شد.
وی اظهار کرد: یک شکارچی دیگر نیز در همین منطقه در حین شکار دستگیر شد و از این فرد خاطی نیز یک قبضه سلاح شکاری مجاز ساچمه زنی به همراه چهار تیر فشنگ ساچمه به دست آمد.
باقری افزود: ساعت20 جمعه شب نیز یک صیاد متخلف که در رودخانه قزل اوزن در روستای امیرآباد که جزو مناطق آزاد شهرستان ماهنشان است مشغول به صید ماهی بود در دام محیط بانان گرفتار شد و از این فرد خاطی نیز 180 قطعه ماهی سیاه معمولی، یک رشته تور دیواری با چشمه پنج سانتیمتری کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در رودخانه قزل اوزن که در شهرستان طارم نیز جاری و روان است 2 صیاد متخلف مشغول به صید ماهی بودند که به همراه 2 دستگاه لنسر و چهار قطعه ماهی زردپر به دام افتادند.
باقری، جریمه هر قطعه ماهی زردپر را 2 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در رودخانه قزل اوزن در منطقه حفاظت شده سرخ آباد واقع در شهرستان های زنجان و طارم نیز یک صیاد خاطی دستگیر شد و از این فرد خاطی که غیربومی بود 6 قطعه ماهی زردپر کشف و ضبط شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.