حجت الاسلام خاتمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران با حضور گسترده در این راهپیمایی اعلام کردند که هنوز زنده هستند و انقلاب اسلامی سرپا ایستاده است.
وی این حضور را پیام اقتداری به دوستان نظام اسلامی اعلام کرد و یادآورشد: این حضور اعلان داد که اگر کشورهای همسایه در کنار یکدیگر در برابر دشمنان ایستادگی کنند، به حتم می توانند منطقه ای آرام و سرشار از صلح بسازند.
حجت الاسلام خاتمی این حضور را دارای پیامی برای دشمنان خواند و اظهار کرد: مردم با این حضور اعلام کردند که این اتحاد و انسجام یک چشمه است و اگر دست از پا خطا کنید مطمئن باشید دیگر نه حیفایی می ماند و نه ریاض.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ورود داعشی به ایران و مجلس شورای اسلامی و پاسخ سپاه پاسداران به آنان اشاره کرد و گفت: در کشوری که در اطراف آن آمریکا آتش جنگ را برپا کرده است، این شیطنت داعش، یک ترقه بازی بود و نیروهای هوا و فضای سپاه هم پاسخ آنها را دادند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند از ما سیلی می خورند و نمی توانند سیلی بزنند و انسجام مردم را بعد از این ترقه بازی بیشتر مشاهده کردند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: همه مسئولان کشور هم در ارتباط با اقتدار و انسجام ملی با هم یک صدا حمایت و اظهار خوشحالی کردند.
به گزارش ایرنا ، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.