مهرداد ستاره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر پایه آمار موجود تعداد یک نفر امسال و در مدت مشابه سال گذشته 10 نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در زنجان طی سال جاری، نسبت به مدت مشابه پارسال 62 درصد کاهش داشته است.
ستاره خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تعداد سه نفر در سال جاری، همچنین در مدت مشابه سال 95، تعداد هشت نفر بر اثر سوختگی فوت شده اند.
وی تاکید کرد: تعداد افرادی که بر اثر مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در این مدت فوت کرده اند سه نفر بودند، که نسبت به 2 ماهه سال گذشته کاهش 66 درصدی داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار کرد: بیش از 70 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، یک هزار و 610 نفر مصدوم در نزاع و 978 نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان طی این مدت معاینه شده اند.
ستاره، مجموع افراد معاینه شده در پزشکی قانونی طی سال جاری را بیش از 5 هزار و 600مورد و آمار مدت مشابه در سال گذشته را 4 هزار و 635 مورد اعلام کرد.
وی اظهار کرد: طی این مدت سه نفر بر اثر سانحه حین کار و 2 نفر به علت غرق شدگی فوت کرده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد فوتی های ناشی از حوادث جاده ای در این استان را طی سال جاری 21 نفر اعلام کرد و از کاهش 25 درصدی این آمار در مقایسه با 2 ماهه سال قبل خبر داد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.