سیدسعید حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این روز تعیین کننده به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران یاد کرد و با تبریک سال جدید و روز جمهوری اسلامی به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، افزود: 12 فروردین سر آغاز حیات رسمی و واقعی اسلام در ایران است که در عصر زورگویان و ستمگران مستبد و زیاده خواه، قد علم کرد.
وی یادآور شد: در سال فروردین سال 85، برای نخستین بار در جهان، روش و نوع حکومت در یک کشور انقلابی از سوی حضرت امام خمینی (ره) که جهانیان نظاره گر آن بودند به همه پرسی گذاشته شد.
وی با بیان اینکه این روز مهم و سرنوشت ساز، تبلور اتحاد و همدلی مردم و پایان سلطه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر کشور ایران بود اظهار داشت: حضور یکپارچه و حداکثری مردم ایران در پای صندوق های رای در چنین روز مهمی، بر تمام آمال و آرزوهای نامشروع قدرت های مستکبر و چپاولگر در ایران اسلامی خط بطلان کشید.
سیدسعید حسینی با تاکید براینکه 12 فروردین برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز از یاد و خاطره ملت انقلابی و ولایتمدار ایران زدوده نخواهد شد افزود: در چنین روزی مردم ایران با رای بالا و آگاهانه، حمایت خود از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: در این روز حماسی و تعیین کننده، اراده مستحکم مردم ایران به حکومت طاغوت و سلطه طاغوتیان براین کشور پایان بخشید و رای 98/2 درصدی واجدین شرایط به جمهوری اسلامی، دشمنان دین و قرآن را برآن داشت که با توسل به انوع دسیسه و ترفندهای مختلف به مقابله با ملت ایران بپردازند اما تاکنون به اهداف نامشروع و ددمنش خود دست نیافته اند.
وی تاکید کرد: ملت شهید پرور ایران که اکنون نیز نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) وفادار هستند با حضور در صحنه و تکیه بر رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری، اجازه نفوذ بیگانگان به کشور را نداده و نخواهند داد.
حسینی افزود: امروز ملت ایران محکم و استوار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، ایران را به سمت رشد و شکوفایی سوق می دهند و تا تقدیم پرچم جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلی (امام عصر عج) از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.