دکتر علیرضا زراعتچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 9 صبح دوشنبه، پس از اعلام وضعیت این جانباز، تیم درمان اورژانس زنجان با استفاده از بالگرد به روستای گویجه قلعه از توابع شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی اعزام شد.
وی اظهار کرد: این بیمار که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود پس از ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) شهر زنجان منتقل شد.
زراعتچی افزود: امداد رسانی به مادر باردار در روستای گلیجه سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان نیز دومین ماموریت اورژانس هوایی زنجان بود که ساعت 12 ظهر انجام شد.
وی ادامه داد: این مادر باردار نیز پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی با استفاده از بالگرد اورژانس زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شد.
زراعتچی یادآور شد: در پی بارش های اخیر 14 مادر باردار توسط اورژانس استان از مناطق روستایی که راه های مواصلاتی آنها به علت بارش برف بسته شده بود از خدمات اورژانس هوایی بهره مند شدند و سه نفر از این مادران توسط بالگرد اورژانس و مابقی توسط آمبولانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.