حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی در این پیام که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت اظهار داشتند: معلمان منادیان عدالت در جامعه، صلح در جهان، شرافت در نهاد انسان و بصیرت در چشمان فرزندان ایران هستند.
ایشان یادآور شدند: در سالروز شهادت معلم بزرگ ایران اسلامی شهید مرتضی مطهری، که به نام روز «معلم» نام گرفته فرصت مغتنمی است تا در برابر عظمت این جایگاه شریف و شایسته سر تعظیم فرود آورده و قدردان تلاش های خالصانه معلمین عزیز باشیم که به حق سازندگان آینده کشور هستند.
حجت الاسلام خاتمی و حقیقی افزودند: امسال در شرایطی به استقبال هفته معلم می رویم که ویروس واگیردار کرونا به معضلی جهانی تبدیل شده و معلمان دلسوز در بستر فضای مجازی با «همدلی»، «همراهی»، «استقامت» و «ایثار» به ارائه آموزش به فرزندان کشور می پردازند.

ایشان تصریح کرده اند: این مدافعان دانش، در کنار مدافعان سلامت، از خدمت فروگذار نشدند و در سنگر دانش، شبانه روزی تلاش کردند تا ساحت علم، درخشان و متعال باقی بماند و اگر مدارس تعطیل شدند، دانش تعطیل نشود. 
در پایان این پیام آمده است: اینجانبان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی معلمان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت و تبریک صمیمانه هفته معلم، آرزوی سلامتی برای تمامی آحاد جامعه داشته و سربلندی این قشر پرتلاش و فرهیخته، مدافعان دانش در سنگر تعلیم و تربیت را از درگاه باریتعالی خواهانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.