حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان طارم و بازدید از حوزه‌های قضایی این شهرستان تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه‌دار کردن اراضی ملی در شهرستان طارم، گام موثری در جهت مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی است.

وی، هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه‌های قضایی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه خواند و اظهار داشت: شهرستان طارم و بخش چورزق به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار خوب از زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی برخوردار است.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید، حمایت از تولید و کشاورزان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان پس از استماع گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی از اقدامات صورت‌گرفته در این زمینه، قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی، عرصه خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در تمام حوزه‌های قضایی استان زنجان در سال ۹۹  با قوت اجرا خواهد شد.

صادقی نیارکی در ادامه ضمن دریافت گزارش و اقدامات سال گذشته توسط  مسؤولان حوزه‌های قضایی از اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در سال ۹۹ در تمام حوزه‌ها از جمله الکترونیکی کردن دادرسی‌ها و مبارزه با فساد، خبر داد.

رییس شورای قضایی استان زنجان در این سفر ضمن بازدید و بازرسی از تمام شعبه‌های دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف، دیدار جداگانه‌ای با رییس دادگستری و دادستان طارم و رییس دادگاه بخش چورزق، کارکنان این حوزه قضایی و همچنین در راستای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مردم، دیداری چهره‌به‌چهره با تعدادی از مراجعان داشت.

به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تا کنون با قلع و قمع نهال‌های کاشته شده غیرقانونی در شهرستان طارم طی ۲ مرحله در مجموع ۱۱۲ هکتار از اراضی ملی این شهرستان آزادسازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.